۱. اعوانی، شهین، (1399)، «تئودیسه یا عدل الهی از نگاه لایبنیتس»، پژوهشهای فلسفی، سال14، شمارهی 30، صص1-19.
۲. پترسونمایکل و دیگران، (۱۳۸۹)، عقل و اعتقاد دینی، ترجمهی احمد نراقی و ابراهیم سلطانی، تهران: انتشارات طرح نو.
۳. پلانتینگا، الوین، (1374)، «خدا، جهانهای ممکن و مسألهی شر»، کلام فلسـفی: مجموعـه مقـالات، ترجمـه و گردآوری احمد نراقی و ابراهیم سلطانی، تهران: موسسهی فرهنگی صراط.
۴. سبحانی، جعفر؛ محمدرضایی، محمد، (۱۳۸۷)، اندیشهی اسلامی، تهران: دفتر نشر معارف.
۵. سبحانی، جعفر، (1387)، «عدل الهی و کاستیها و نارساییها»، درسهایی از مکتب اسلام، شمارهی 7، صص8-13.
۶. سعیدی، فاطمه؛ کشفی، عبدالرسول؛ علیزمانی، امیرعباس، (1399)، «خداباوری شکاکانه و محدودیتهای شناختی بشر»، پژوهشهای فلسفی، سال 14، شمارهی 30 ، صص123-141.
۷. عاملی، محمدبنحسن، (1412 ق)، وسائل الشیعة، قم: مؤسسة آلالبیت علیهمالسلام لاحیاء التراث.
۸. علیزمانی امیرعباس؛ حجتیمقدم، حکیمه، (1392)، «انتقادات ناظر به مفهوم «پیچیدگی» بر استدلال قرینهگرایانهی ویلیام رو»، جستارهای فلسفی، شمارهی 24، صص103-126.
۹. طوسی، محمدبنحسن (1414 ق)، الامالی، قم: دارالثقافه.
۱۰. فنایی ابوالقاسم، (1391)، «نقد عقل پرستی و علم پرستی»، قابلدسترسی در روزنامهی شرق، ۸ شهریور، شمارهی ۱۶۱۳، ص7. همچنین قابلدسترسی در جلسهی پنجم درسگفتار «معنویت قدسی»، .Url= https://neeloofar. org/sacred-spirituality-5
۱۱. محمدرضایی، محمد؛ جوادی، محسن؛ شهریاری، شیما، (1400)، «استدلال شواهدی ویلیام رو از شر و پاسخ خداباوران شکاک به آن»، فلسفهی دین، شمارهی 1، صص1-22.
۱۲. مصباحیزدی، محمدتقی، (1398)، معارف قرآن، قم: مؤسسهی آموزشی و پژوهشی امام خمینی.
۱۳. مکی. جی. ال.، (1370)، «شر و قدرت مطلق»، ترجمهی محمدرضا صالحنژاد، مجلهی کیان، دورهی چهارم، شمارهی 3، صص5-11.
۱۴. ملکیان، مصطفی، (1372)، درسگفتار مسألهی شر، بیجا.