منابع
۱. افضلی، علی، (۱۳۹۶)، برهان وجودی در فلسفهی غرب و فلسفهی اسلامی، تهران: مؤسسهی پژوهشی حکمت و فلسفهی ایران.
۲. قدیری، حامد و حسینی، داود، (۱۳۹۲)، «برهان وجودی آنسلم و مسألهی مقایسهی با خود»، منطقپژوهی، شمارهی ۱، صص: ۸۹ـ۱۰۸.
3. Anselm, Saint, (1998), "Proslogion", In: Brian Davies, G. R. Evans (Eds.), Anselm of Canterbury: The Major Works, Oxford, New York: Oxford University Press (Oxford world's classics).
4. Blumenfeld, David, (1978), "On the Compossibility of the Divine Attributes", Philosophical Studies: An International Journal for Philosophy in the Analytic Tradition 34 (1), pp. 91–103.
5. Leibniz, G. W., (1996), Leibniz: New Essays on Human Understanding, (Cambridge Texts in the History of Philosophy), (P. Remnant & J. Bennett, Eds.), Cambridge: Cambridge University Press.
6. Mackie, J. L., (1955), "Evil and Omnipotence", Mind LXIV (254), pp. 200–212. DOI: 10.1093/mind/LXIV.254.200.
7. Malcolm, Norman, (1960), "Anselm's Ontological Arguments", The Philosophical Review, 69 (1), pp. 41–62, DOI: 10.2307/2182266.
8. Millican, Peter, (2004), "The One Fatal Flaw in Anselm's Argument", Mind 113 (451), pp. 437–476, DOI: 10.1093/mind/113.451.437.
9. Nagasawa, Yujin, (2007), "Millican on the Ontological Argument", Mind 116 (464), pp. 1027–1039.
10. _____________, (2008), "A New Defence of Anselmian Theism", The Philosophical Quarterly,58 (233), pp. 577–596, DOI: 10.1111/j.1467-9213.2008.578.x.
11. Priest, Graham, (2016), "Thinking the Impossible", Philosophical Studies 173 (10).