ORIGINAL_ARTICLE
شکوه تعبیر و صحیفه سجادیه
https://jrt.shirazu.ac.ir/article_1360_24734e1ef279a59297501334acbf8158.pdf
2013-04-10
1
20
1- صحیفه سجادیه 2- تعبیر 3- حکمت و بلاغت
علی اوسط
خانجانی
1
دانشگاه آزاد اسلامی واحد نوشهر
AUTHOR
ORIGINAL_ARTICLE
تحلیل زبان دعا
https://jrt.shirazu.ac.ir/article_1361_9c005e6297cfa3a8793a1b46706bc7d1.pdf
2013-04-10
21
40
1- زبان دعا 2- وجه بیانی وجودی 3- صحیفه سجادیه -4 فقر محض 5- غنی مطلق
محمدجواد
سلمانپور
1
استادیار بخش الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شیراز
AUTHOR
ORIGINAL_ARTICLE
تجلی توحید در ادعیه
https://jrt.shirazu.ac.ir/article_1362_589d6b5b988f556169280426a5b7b46a.pdf
2013-04-10
41
68
1- توحید 2- دعا 3- اسماء و صفات خداوند 4- عبادت
محمد
شریفانی
1
دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت
AUTHOR
ORIGINAL_ARTICLE
انسان شناسی در صحیفه سجادیه
https://jrt.shirazu.ac.ir/article_1363_9e95aaec5500883dca7b03b94a6af8d6.pdf
2013-04-10
69
86
صحیفه سجادیه 2 انسان کامل 3 انسان شناسی 4 فطرت 5 کمال
عبدالحمید
فرزانه
1
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز
AUTHOR
ORIGINAL_ARTICLE
انسان و تربیت از منظر صحیفه سجادیه
https://jrt.shirazu.ac.ir/article_1364_890d50374883aa8008ccec56be711a64.pdf
2013-04-10
87
98
1- انسان شناسی 2- مکاتب انسان شناسی 3- تربیت اسلامی -4 انسان شناسی عرفانی 5- تربیت عرفانی
رحمت اله
مرزوقی
1
استادیار دانشکده علوم تربیتی دانشگاه شیراز
AUTHOR
ORIGINAL_ARTICLE
رهیافتی به نظام تربیتی اسلام از نگاه صحیفه سجادیه
https://jrt.shirazu.ac.ir/article_1365_2598a30bce1eddb0658fee041b046e9a.pdf
2013-04-10
99
118
1- صحیفه سجادیه 2- نظام تربیت 3- اهداف تربیت -4 مبانی تربیت 5- اصول تربیت
سیدابراهیم
میرشاه جعفری
1
استادیار دانشکده علوم تربیتی دانشگاه اصفهان
AUTHOR
حمید
مقامی
2
کارشناس ارشد فلسفه تعلیم و تربیت
AUTHOR
ORIGINAL_ARTICLE
ادبیات سخنان امام سجاد(ع) و صحیفه سجادیه
https://jrt.shirazu.ac.ir/article_1366_58e8531936bb0069bb65a8b0cdb8a059.pdf
2013-04-10
119
134
1- صحیفه 2- ادبیات 3- دعا
سیدفضل الله
میرقادری
1
استادیار بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز
AUTHOR
ORIGINAL_ARTICLE
دعا شکوفایی ایمان و باور به خدا
https://jrt.shirazu.ac.ir/article_1367_507329964a23109104309a451a5fe202.pdf
2013-04-10
135
149
ونست
برومر
1
AUTHOR